vrijdag 7 februari 2014

Drinkende koetjes

 Achter ons huis loopt de rivier "de Somme", maar niet de grote Somme van in Picardië die jammer genoeg door de oorlog zo bekend geworden is, wel een klein broertje dat in totaal maar iets van een 50 km lang is vooraleer hij in de Loire uitmondt. Aan de overkant van die river is een grote weide waar koetjes op grazen. Meerdere malen per dag komen ze zich te goed doen aan een flinke slok lekker rivierwater! En dat is altijd een mooi schouwspel. Dus! Daar mocht wel eens een fototje van gemaakt worden he. Jammer dat er geen geluid bij is want ze "slurpen" dus echt wel het water op! Best wel grappig om te horen!
 Ja, en als je mij een beetje kent, dan weet je ook dat er na die foto, niet lang daarna een schilderijtje ten tonele verschijnt! Als het maar koetjes zijn! Die wordt ik nooit beu! Ik ben een beetje een koeiengek zeg maar. En dus heb ik er een mooie groepsfoto van de dames uitgzocht voor een schilderijtje!
Dit is het eindresultaat. Hij hangt ondertussen bij vrienden van ons in hun chalet. Blijf het een mooi plaatje vinden! Ze  kochten het na een vakantie hier bij ons, ik hoop dat ze zo nog lang kunnen nagenieten van die gezellige dagen hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten