donderdag 26 november 2015

Nog een deurtje gevonden!

 Op zolder vond ik nog zo'n leuke oude deur net zoals die vorige waar ik die grote koe op geschilderd had. En aan gezien dat zo'n succes was geweest.... waarom niet nog eens proberen? Zo gezegd zo gedaan, en deze is, vind ik, zelfs nog leuker geworden!
Het is natuurlijk wel leuk als de "modellen" zo maar in je tuin rondlopen he! Elke dag weer een ander model in een andere mooie pose! Ik krijg niet genoeg van die beesten! Wat zijn ze prachtig!
Het deurtje zelf ook nog even opknappen, houtwerk wat opfrissen en voila, helemaal klaar! Mooi geworden he! Ik ben er echt blij mee. Was big fun om deze te maken!
Hij heeft dan ook niet lang in de bar gestaan vooraleer hij verkocht was! Mijn zoektocht naar oude deurtjes gaat dus verder. Want dit is echt leuk om te doen! Ik hou wel van dat "grotere werk". Kan je zo eens goed smeren met de verf! Op naar het volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten