donderdag 4 februari 2016

Dancing flowers


Mijn maatje Carla van het keramiekatelier boven op de berg had bij haar prachtige ijzeren stangen in de tuin staan waarop ze de mooiste bloemen in klei maakte.  Dat heeft me geïnspireerd om me ook eens aan zulke prachtige grote bloemen te wagen. Zo gezegd, zo gedaan. Bij mijn volgende namiddagje kleien bij haar in het atelier heb ik deze 3 prachtige bloemen gemaakt. Gelukkig kon ik regelmatig op haar deskundige raad rekenen om tot zulk mooi einde te komen, en ook bij het glazuren heeft ze me goed geholpen om uiteindelijk dit prachtresultaat te behalen! Prachtige dansende bloemen vind ik het zelf. In de winter haal ik ze binnen, maar in de zomer sieren ze vol trots onze privétuin. Bloemen die ik niet moet gieten en die toch de hele zomer staan te schitteren! Perfect toch?! Ik ben er heel blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten