woensdag 15 juni 2016

2e Expositie "La vache qui rit"

Voor de  2e maal organiseerden we in April onze kunstexpositie "La vache qui rit" waarop ik mijn kunstwerkjes van de afgelopen 2 winters tentoonstel en Eddy een lekker Charolais-menuutje klaar maakt. Het zijn zalige koeien, vanbuiten om te bekijken, maar ook vanbinnen om te degusteren dus.
 ik had heel veel foto's genomen de afgelopen 2 jaar als ik met de wandelclub op stap was, en die heb ik dit keer ook uitgebreid tentoongesteld. Op een groot TV scherm in de zaak had ik dan nog een continu vertoning van meer dan 200 foto's die ik niet afgeprint had... het waren er gewoon te veel!
 Maar de schilderijen en tekeningen kwamen wel mooi tot hun recht tegen de licht-beige muren van het restaurant. Ik kreeg veel mooie commentaren, en heb zelfs enkele werkjes verkocht tijdens de expositie! Een succes dus! En het menuutje van Eddy kreeg ook veel goede complimentjes! Dus, missie geslaagd voor allebei!
Ik ben gewoon blij dat ik een manier gevonden heb om met mijn werk naar buiten te komen. Ik schilder vooral voor mijn plezier, maar het is en blijft leuk als je dat met anderen kan delen, en voor complimentjes mag ontvangen maakt het alleen nog mooier, en dan af en toe wat werk kunnen verkopen zorgt voor de kers op de taart! Happy me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten