vrijdag 21 februari 2014

Monsieur se repose

 Nog eens een stiertje proberen. Deze knappe kerel kwam ik tegen op één van mijn vele wandelingen hier in het dorp. Ik heb dan altijd mijn fototoestel bij de hand just in case! En dat komt dan regelmatig wel eens van pas. Dus deze knapperd zal ik ook eens vereeuwigen op doek! Was eigenlijk best een fijne klus om te doen. De foto was heel duidelijk en de lijnen kwamen er allemaal mooi in uit, dus een duidelijk beeld om na te schilderen. Goede oefening, wat eigen fantasietjes toegepast (bloemen in het gras) en het komt wel goed.
Het is lang mijn lieveling geweest toen hij hier in het restaurant tentoongesteld was. Maar ook hij heeft ondertussen een nieuwe thuis gevonden! Gelukkig bij mensen die ik ken, dus ik kan er nog eens naar gaan kijken he! Het mooiste compliment: de boer van wie hij is had hem meteen herkend op het schilderij! Dat is een goed teken he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten