woensdag 21 mei 2014

Een leger witte dames!

In april 2012 heb ik mijn eerste expositie gedaan bij ons in het restaurant. Het thema was "het Charollaisrund" en daarom kreeg de expositie ook de toepasselijke titel "La vache qui rit". Want die koeien hebben zo'n geweldige mimiek!

Eddy, chef-kok van het huis, had er een lekker menuutje met Charollaisvlees bij bedacht en ik exposeerde met koeien op foto, schilderijen en keramiek. De schilderijen werden gewoon tegen de muur opgehangen, keramiek stond op de tafel en kasten en bar her en der verspreid en de foto's waren deels opgehangen en deels geprojecteerd op een groot televisiescherm in de zaak! Zo kon iedereen ze goed zien en was er voortdurend wisselend werk te zien! Opdracht geslaagd!

 Het werd een leuk en succesvol dagje met vooral veel aantrek van de boeren en vee-artsen uit de buurt! De schilderijen die ik op de expositie had geplaatst ziet u hier op deze blog wel regelmatig verschijnen, maar ik had voor die dag ook bijpassende tafeldecoratie gemaakt. Allemaal koetjes, natuurlijk!!!
Een vrolijke bende witte dames he! Allemaal uniek, en allemaal eigenhandig gemaakt in keramiek! Ik heb me goed geamuseerd! Ik had ook een leuk welkomstbordje gemaakt, en nog een koe in reliƫf om tegen de muur op te hangen!

Ik kreeg leuke commentaar over dit dagje! Misschien in de toekomst nog maar eens een keertje herhalen?
Maar dan moet ik eerst aan het schilderen gaan om nieuw werk te kunnen tonen he! Ik weet weer wat te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten